2015. augusztus 17., hétfő

02 Villámvélemény - Hős a sötétben

 Üdvözlet mindenkinek! Egy újabb villámvéleményt hoztam nektek, ezúttal egy Harry Potter fanfictiont olvastam el és értékeltem. Lentebb megtaláljátok a részletes véleményt! 

Itt található az oldal: xxx

Millió puszi,
Arika Blue

Kinézet: A fejléc elég kicsi, szerintem sokkal jobban mutatna egy nagyobb, esetleg készíts egy másikat vagy rendelj valakitől. A rajta lévő szöveg nem igazán olvasható, a betűtípust mindenképpen megváltoztatnám. A menüsor annyira nem tetszik, túl díszítettnek találom. A Szereplők menürésznél hiányzik néhány kép, illetve néhány mondattal körülírhatnád őket, még ha a legtöbben ismerik őket, akkor is jobban mutat, ha le vannak írva a fontosabb jellemvonások. A könyvborító kimondottan tetszik, ha adhatok egy tanácsot, akkor ahhoz hasonló színvilágból rendelj egy designt, ami illik a blogodhoz. A filmplakát pedig egy plusz volt.
A blog háttere homogén, nekem tetszik. A modulok sorrendjén nem változtatnék, rendben vannak. A profilodat szerintem ne alulra tedd, hanem a bal oldali modulsávba, ott jobban mutat. Én még beillesztenék egy Információs modult, ahol feltünteted a design készítőjét, az írói nevedet, a blogod nyitásának dátumát illetve a műfaját. Az elérhetőségedet sem látom külön kiemelve.

Összességében tehát javaslom, hogy rendelj egy a blogodhoz jobban illő designt - lehetőleg olyat, ami középre igazított, de természetesen tiéd a döntés joga. A színek harmonizálnak egymással, a menürészt mindenképpen cseréld le, legyen egyszerű, ne ilyen díszes. Örülök, hogy ügyelsz a szöveg tagolására, az is szimpatikus, hogy sorkizártban írod a történeted.

Történet: A címet egyszerűnek, hétköznapinak, pont megfelelőnek találom. A fejlécen lévő alcím pedig még érdekesebbé teszi a kezdeti benyomást.
Fülszöveget nem igazán látok, de szerintem a bal felső modult annak szántad, így azt értékelném. Szépen van megfogalmazva, elég titokzatosra sikeredett, ugyanis nem lehet megállapítani belőle, hogy mi lesz az alaptörténet. Véleményem szerint írnod kellene ehhez pár mondatot a történetről, ami jobban megmutatja, mi lesz a lényege. Prológusod nincs, így arról nem igazán tudok mit mondani.
A helyesírásoddal nincs gond, alapvető hibák azért előfordulnak, de súlyosabbakat nem igazán találtam, ezért nem részletezném.

Összefoglalva úgy gondolom, hogy egy érdekes Harry Potter fanfictionról van szó, elvétve találni néhány helyesírási hibát, de összességében nem zavarja az olvasó szemét. Tetszik, hogy bevezeted az egyes fejezeteket, egy-két sort írsz, mielőtt olvasni lehetne a szöveget. A beillesztett gifek is jól mutatnak a bejegyzéseknél. Az oldaltörést is remek ötletnek találom. Arra azért ügyelj oda, hogy ne hagyj sok entert az oldaltörés után, mert az üres rész zavaró tud lenni. Remélem, hogy nem bántottalak meg az őszinte villámvéleményemmel! További jó blogolást!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Úgy gondolom, nagyon hasznos kritikát kaptam, kimerítő és összefoglaló volt, nagyon szépen köszönöm! Megérte ilyen jó és bizalmas forrástól kérni :) Nekem tetszik a vörös szín, mert olyan, mint a vér, és a történet igazából Bella véréről szól XD wow, beteg vagyok... :3 Na mindegy, de a fejléccel egyet értek, tényleg nem látszik a szöveg, csak az volt a baj, hogy ha nagyobb, akkor széthúzta a képernyőt :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Halenka!

      Örülök, hogy nem vetted magadra a véleményemet, segítő szándékkal írtam mindent! Értem már, miért választottad a vörös szín, most már megértem. Ne habozz akkor rendelni, majd visszanézek később! További jó blogolást!

      Puszi, Arika

      Törlés