2015. július 14., kedd

Kritika 002 - Love Supreme

 Íme, megérkeztem a második kritikámmal. Stella Juniper Love Supreme c. blogjával szintén könnyebb dolgom volt, mert - mint kiderült - korábban belekezdtem a történetbe. Mivel emlékeztem a tartalomra, nem tartott annyi időbe a blog végigolvasása.

Itt található az oldal: xxx

 Ha egy egyedi történetre vágysz, amit eddig még más nem valósított meg, akkor itt a helyed! Egy fantasztikus történet, aminek lehengerlő stílusa van. Görgess lejjebb a véleményhez!

Millió puszi,
Arika Blue

Design: A fejléc a háttér része, mintha egyek lennének, ami egyfajta letisztultságot hordoz magában. A modulsávval nincs semmi gond, egyetlen kivetnivalót találtam: amikor hosszabb szöveget írsz a modul címének, kissé kilóg a szöveg alja a modulból, de ez nem olyan szembetűnő hiba. Esetleg próbálkozz kisebb betűtípussal és a gond meg is van oldva. A blogod kinézete ettől eltekintve szépen ki lett alakítva, a betűtípus sem zavaró.
3/2

Összhatás: Szerintem egész jól illik a design a történethez, fiús színnek tartom a kéket, így eltaláltad Ollie személyiségéhez a blogod külsejét. Az kimondottan tetszik, hogy a fejléc a háttérrel egybe van mosva, nincs kerete.
3/3

Alapötlet: Ahogy az előző kritikámban is említettem, ennél a szempontnál a fülszöveg illetve a prológus a mérvadó. A te esetedben igazán egyedi vonás, hogy férfiszemszögből lehet tudomást szerezni a történésekről. Amikor elolvastam az ismertetőt, az első benyomásom a következő volt: "Hű, ez nem semmi történet lesz!" Bevallom, a blogod teljesen megragadta a figyelmemet, olyannyira, hogy képtelen voltam szünetet tartani a fejezetek olvasása közben. Az alapötlet fenomenális, páratlan, hihetetlenül ötletes és egyedi is egyben. Csak pozitívumokat tudok mondani róla.
3/3

Fogalmazás: A főszereplő fogalmazásmódja néhol nyers, kemény, tipikus Casanova férfihoz illő. Kimondottan tetszik, ahogy megalkottad a történet keretét (megmosolyogtam rajta, amikor azt kérted, hogy a blogod maradjon meg Oliver Brooks-énak). Szépen vezeted át az egyik cselekményt a másikra, egyáltalán nem vontatott a történet. A szókincsed bő, remek szófordulatokat használsz, belefutottam egy-két szóismétlésbe, ami az íróknál gyakori hiba, de többszöri átolvasással ki lehet küszöbölni.
3/3

Szereplők: A történet középpontjában Oliver Brooks áll, aki mindenáron meg akarja mutatni volt kedvesének, hogy hamar túlteszi magát rajta, ezért részegen ír neki ötven levelet, és itt kezdődik a bonyodalom... Nekem személy szerint nagyon szimpatikus karakter, lehengerlő stílusa van, jóképű, és merész, hogy a racionalitás ellenére végre akarja hajtani, amit ittas állapotban kigondolt: meghódít ötven idegen nőt, és mindenről beszámol exbarátnőjének, Rachelnek. Rachel Pennington a másik kulcsszereplő a történetben, hiszen miatta kezdődött Ollie vakmerő ötlete. A lány egy napon szünetet kér, de mindketten tudják, hogy ebből nem lesz folytatás. Jellemvonásait tekintve magabiztos, intelligens, határozott személyiség, akinek céljai vannak az életben. Azt nem tudni, miért jutott arra a döntésre, hogy elüldözi a fiút maga mellől. Egyelőre nem tudok róla többet mondani, mert nem ismerjük Rachelt eléggé. A többi női szereplőről nem nyilatkoznék.

Dylan és Frank, Ollie két haverja, is jelen van a történetben, akik szintén részesei voltak Oliver hirtelenjében jött ötletének. Igazi barátok, akik mindig együtt töltik az idejüket, esténként együtt mennek szórakozni.
3/3

Helyesírás: Teljesen rendben van, nem találtam szembetűnő dolgokat. néhol látok egy-egy vesszőlehagyást, vagy ellenkezőleg: felesleges vesszőket, de ez nem gyakori jelenség. Alapvetően jó a helyesírásod, nincsenek elgépelések.
3/2

Összességében: 
18/16 - Az alapötlet figyelemfelkeltő, egyedi, ritka a tiédhez hasonló blogot találni, ami ennyire igényes és kidolgozott. Igyekszel mindig izgalmas fordulatokkal tarkítani a történeted, engem meggyőztél és vissza fogok járni, hogy tovább olvassam a blogod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése